Pripravljena je e-učilnica “Skupaj za uspešno vključevanje otrok priseljencev”
Z veseljem sporočamo, da je vzpostavljena in posodobljena e-učilnica z naslovom Skupaj za uspešno vključevanje otrok priseljencev. Sestavljena je iz treh modulov: v 1. modulu se seznanite priporočili, kako se v vzgojno-izobraževalni ustanovi pripraviti na prihod učencev in dijakov priseljencev, ter kako jim pomagati, da se bodo ob prihodu počutili [...]
Morska dogodivščina
V četrtek, 17. junija, smo se z učenci priseljenci, ki obiskujejo 2. in 3. triado, odpravili na izlet. Razigrani smo sedli na avtobus, ki nas je odpeljal do sončne Izole. Tam nas je pričakala jadrnica, ki je pred leti že obkrožila svet. Posadka nas je prijazno sprejela, nas pospremila na [...]
Aktivnosti za razvijanje podpornega in vključujočega okolja v Vrtcu Trbovlje
V Vrtcu OŠ Trbovlje se z različnimi aktivnostmi prizadevajo za krepitev vključujočega, večkulturnega okolja, v katerem se tako otroci, kot starši in zaposleni počutijo sprejeto. Ena izmed takšnih aktivnosti je izvajanje Programa za spodbujanje prijaznosti, ki temelji na principih čuječnosti in krepi osebno prožnost otrok. Sestavlja ga 24 delavnic, v [...]
ZAKLJUČNA EKSKURZIJA ZA UČENCE PRISELJENCE OŠ DOMŽALE IN OŠ TRZIN – OBISK MESTA KAMNIK IN OKOLIŠKIH KRAJEV
Konec šolskega leta smo z učenci priseljenci OŠ Domžale in OŠ Trzin imeli zaključno ekskurzijo, s katero smo jim omogočili, da spoznajo svoje lokalno okolje oz. bližnjo okolico in si ogledajo kulturne znamenitosti. Navedeni šoli sta vključeni v projekt Izzivi medkulturnega sobivanja, kjer izvajamo vzgojno – izobraževalno delo z [...]
»Izbrali smo Slovenijo« – 4. lokalni posvet na OŠ Trzin
25. maja 2021 je potekal 4. lokalni posvet z naslovom Izbrali smo Slovenijo. Organizirali smo ga v okviru projekta Izzivi medkulturnega sobivanja, ki poteka na 15 konzorcijskih šolah ter ostalih zavodih v okolici. Konzorcijska šola projekta v občini Trzin je Osnovna šola Trzin. Najprej nas je z [...]
Pozitivna šolska klima je pomembna tudi za uspešno vključevanje otrok priseljencev
Na Drugi OŠ Slovenj Gradec se zavedajo pomena pozitivne šolske klime za uspešno vključevanje otrok priseljencev, zato se z različnimi aktivnostmi trudijo za vzpostavljanje in ohranjanje dobrih medosebnih odnosov med zaposlenimi, učenci in starši. Te aktivnosti so vnesli tudi v letni delovni načrt. Učenci socialne veščine krepijo tudi s pomočjo [...]
Uspešno smo zaključili usposabljanje Krepimo družine
V torek, 22. 6. 2021 smo na Rakitni izvedli zadnji, 6. modul usposabljanja Krepimo družine. Na usposabljanju smo se pogovarjali o krepitvi kulturnih kompetenc za delo v medkulturnem okolju. Pomembno je, da se zavedamo svoje kulture, smo ponosni na svoje korenine, hkrati pa smo radovedni in odprti [...]
ZAKLJUČNA KONFERENCA PROJEKTA IZZIVI MEDKULTURNEGA SOBIVANJA
»Ustavimo zlo nestrpnosti, nikar ne obupujmo« – je bilo vodilno sporočilo otroške psihiatrinje in pedagoginje dr. Anice Mikuš Kos strokovnim delavkam in delavcem v vzgoji in izobraževanju v Sloveniji na zaključni konferenci projekta Izzivi medkulturnega sobivanja. V petih letih, od septembra 2016 do konca aprila 2021, je bilo v [...]
Povezovanje šole z jezikovno-kulturnim mediatorjem za bolj uspešno vključevanje priseljencev
Tudi na SŠ Jesenice izvajajo različne aktivnosti, ki priseljenim dijakom in dijakinjam pomagajo pri uspešnejšem vključevanju v novo okolje. Povezali so se tudi z jezikovno-kulturno mediatorko, ki je zaposlena na Ljudski univerzi Jesenice in je dijakom ter dijakinjam v pomoč predvsem pri šolskih obveznostih, staršem pa pri sporazumevanju z zaposlenimi [...]