Uporabna gradiva za vključevanje otrok in družin priseljencev
Predlog programa dela z otroki priseljenci v VIZ (ISA institut, 2018)
Poročilo o evalvaciji Predloga progama (ISA institut, 2018)
Spodbujanje socialne vključenosti in občutka pripadanja otrok priseljencev: predlog aktivnosti
Z drobnimi koraki v slovenščino (ISA institut, 2021)
Za medkulturno sobivanje v vrtcih, šolah in lokalnih okoljih - zaključna publikacija projekta Izzivi medkulturnega sobivanja (ISA institut, 2021)
E-gradivo za poučevanje italijanščine za učence priseljence
Program dela za podporo pri načrtovanju in izvajanju vzgoje in izobraževanja predšolskih otrok s priseljensko izkušnjo kot Dopolnitve Predloga programa dela z otroki priseljenci za področje predšolske vzgoje, osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja
Skupaj za uspešno vključevanje otrok priseljencev
e-učilnicae-učilnica “Skupaj za uspešno vključevanje otrok priseljencev”
E-učilnica je dostopna tukaj
Gradiva drugih organizacij, projektov …
Vključevanje v slovensko družbo – Informacije za tujce (MNZ, 2014)
vKLJUČevanje v slovensko družbo – Priročnik
Pomoč otrokom s težjimi izkušnjami (UNICEF, 2018)
Priročnik za pedagoge
Tematski slovar prva pomoč pri sporazumevanju - zdravje
Slovar s slovenskimi, albanskimi, španskimi, arabskimi, bosanskimi in makedonskimi prevodi besed v zvezi z zdravjem
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja – Zbornik
Vključevanje otrok priseljencev v slovenski VIZ (MIZŠ, 2017)
Smernice za vključevanje otrok v vrtce in šole (ZRSŠ, 2012)
Poučevanje slovenščine kot drugega/tujega jezika
Krizna pedagogika
Krizna pedagogika: pedagoška prva pomoč za otroke in mladostnike z izkušnjami travmatskih dogodkov.
Intervju z Berndom Rufom, direktorjem organizacije »Friends of Waldorf Education«, učiteljem in direktorjem šolskega centra Parzival v Nemčiji.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept