Šolsko leto 2020/2021
Šolsko leto 2019/2020
Bojana Resanovič, Učiteljeva in razrednikova vloga v oddelku
Kaja Hercog, Organizacija in izvedba intenzivnega tečaja začetnega učenja slovenščine
Kaja Hercog, Sodelovanje s starši in njihovo aktivno vključevanje v šolsko in družbeno okolje
Mateja Štirn, Socialna vključenost in občutek pripadanja
Tjaša Mislej, Kako nastaja dokument INA
Sandra Vuleta, Sodelovalno učenje v praksi
Sladjana Jović Mićković, Predlog programa in zakonske podlage
Šolsko leto 2018/2019
1. Migracije v EU in Sloveniji: Stanje in pričakovanja, ISCOMET
2. Migracije in lokalno okolje. Primer Maribora v zgodovinski perspektivi
3. Moja izkušnja pri integraciji v slovensko družbo
4. Vključevanje otrok in staršev priseljencev v vrtec
5. Predstavitev dela z učenci priseljenci OŠ Maksa Durjave
6. Vključevanje dijakov migrantov v sistem vzgoje in izobraževanja na IC Piramida MB
8. Izkušnje glede integracije beguncev v slovensko družbo – ISCOMET
9. Zaposlovanje oseb z mednarodno zaščito, ZRSZ
10. Delo z migranti v Mariboru, Slovenska filantropija
12. MMM – Model migrantskega mentorstva, AZM-LU
Priročniki za lahko branje so dostopni na spletni strani projekta Lahko je brati; neposredna povezava: http://www.lahkojebrati.si/PRIROCNIKA
Rezultati projekta ŠIPK Lahko branje: https://pef.um.si/388/sipk++lahko+branje
Magistrsko delo Simone Kuplen, priloga – Slovenija, od strani 100, neposredna povezava: https://dk.um.si/Dokument.php?id=127250
Mednarodni projekt DEAL (učenje jezika za otroke in mladostnike v neugodnem jezikovnem položaju), ki ga izvaja FF UM skupaj s pedagoškima fakultetama iz Zagreba in Skopja; neposredna povezava: https://project-deal.eu/sl/naslovna-3/
Rezultati projekta V objemu besed (družinska pismenost za predšolske otroke in njihove starše), neposredna povezava:https://pef.um.si/391/projekt+v+objemu+besed
Dopoldanski del
O Slovencih po svetu in priseljencih v Sloveniji
Vzpodbude in dejavnosti za aktivno vključevanje staršev
Zgodnje učenje slovenščine kot drugega oz. tujega jezika
—
Popoldanski del – OŠ
Intenzivni tečaj SLO, učna gradiva in didaktične igre – OŠ
Kako nastaja dokument INA – OŠ
Medkulturna učna ura pri različnih predmetih – OŠ
Predlog programa dela in pravno-formalne podlage – OŠ
Tutorstvo in prostovoljstvo kot podpora za uspešno vključevanje – OŠ
—
Popoldanski del – vrtec
Uporaba učnih gradiv in didaktičnih iger za začetno učenje slovenščine – vrtec
Didaktične spodbude za jezikovne dejavnosti v slovenščini kot J2-JT – vrtec
Barbara Baloh – Jezikovne dejavnosti v vrtcu in vključevanje otrok priseljencev
Katarina Kocbek – Socialna vključenost in občutek pripadanja
Mojca J. Madruša – Predlog programa dela z otroki priseljenci in začetno učenje slovenščine
Mojca Pešak – Delo v raznoliki skupini in sodelovanje s starši
Sanja Antolič – Vzpodbude in dejavnosti za vključevanje staršev
Sanja Antolič – Dodatna gradiva
Sanja Antolič – Večjezični priročniki za sporazumevanje v zdravstvu
Sladjana Jović Mićković – Didaktične igre za začetno učenje slovenščine in učna gradiva_vrtec
Intenzivni tečaj začetnega učenja slovenščine in vključevanja v novo okolje
Sladjana Jović Mićković – Didaktične igre in učna gradiva v OŠ
Mateja Štirn – Socialna vključenost in občutek pripadanja
Helena Piškur in Tjaša Mislej – INA v OŠ
Helena Piškur in Tjaša Mislej – SPLOŠNE PRILAGODITVE za priseljence
Helena Piškur in Tjaša Mislej – Primer neizpolnjene INE, OŠ Matije Čopa Kranj
Helena Piškur in Tjaša Mislej – INA, primer osebnega načrta 6.razred
Ana Jurkovič – Prilagajanje gradiva dijakom priseljencem
Mateja Štirn – Socialna vključenost in občutek pripadanja
Mojca Jelen Madruša – Predlog programa dela v SŠ
Mojca Vrečko – Vloga šolske svetovalne službe pri vključevanju dijakov v novo okolje
Natalija Kaučič – Priprava osebnega izobraževalnega načrta v sodelovanju z dijakom in s starši
Sanja Antolič – Primer priprave (Vsakdan)
Sanja Antolič, Natalija Kaučič, Nataša Vrtačnik – Letna priprava SŠ
Mojca Jelen Madruša – Skozi projektne aktivnosti
Mateja Zukanovič – Dobre prakse
dr. Irena Lesar – Vloga VIZ, ped.kadra in lok.okolja_Prezi
dr. Stanka Lunder Verlič – Uspešno vključevanje otrok priseljencev, MIZŠ
dr. Sonja Rutar – Prepoznava identitete otrok in njihovega predhodnega znanja