Pravljice nimajo samo te moči, da nas popeljejo v čudežne svetove, temveč nas tudi učijo in širijo naša obzorja.

Eden od ciljev projekta Izzivi medkulturnega sobivanja je povezovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov. V Postojni so se vrtec, osnovna in srednja šola povezali tudi prek pravljic. Mladi iz osnovne in srednje šole namreč prebirajo pravljice v različnih jezikih vrtčevskim otrokom.

Po eni strani skupno branje pravljic spodbuja uporabo maternih jezikov otrok. Pogosto se namreč zgodi, da otroci priseljenci že hitro po prihodu v Slovenijo začnejo na nek način pozabljati svoje jezike. Znano pa je, kako pomembno je, da obvladamo materni jezik, saj se tako lažje učimo tudi drugih jezikov.

Poleg učenja jezika (tako maternega, kot tudi slovenskega) pa druženje ob pravljicah ponuja priložnosti za povezovanje, spoznavanje različnih kultur in jezikov ter vzajemno učenje.

Pomembno je, da pri otrocih krepimo občutek, da so v vrtcu sprejeti in dobrodošli ter da jim nudimo podporo in pomoč. V Vrtcu Postojna s sodelovanjem zaposlenih v vrtcu, multiplikatorja in starejših otrok zagotovo delajo pomembne korake za uspešno vključevanje otrok priseljencev in njihovih družin v vrtec.

Tukaj si lahko preberete, kako so se pripovedovanja pravljic lotili v mreži VIZ zavodov v Postojni.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

Reportažo smo pripravili v sodelovanju s spletnim časopisom Časoris. Nastala je v okviru projekta Izzivi medkulturnega sobivanja, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.