Strokovni posvet
mag. Mateja Štirn – Uvodna predstavitev projekta
Mojca Jelen Madruša-Vsebinska predstavitev projekta
mag. Mirko Zorman-Z izboljšanjem učinkovitosti učenja do večje enakopravnosti priseljencev
dr. Vesna Mikolic-Mladi v stiku – kako izstopiti iz trikotnika moči in medetnične nestrpnosti
Profesionalno usposabljanje multiplikatorjev za izvajanje programa »Uspešno vključevanje otrok priseljencev« – modul 1: »Priprava šolskega okolja in vključitev otrok priseljencev«
Mojca Jelen Madruša – Dokumenti in zakonske podlage
Mojca Jelen Madruša – Pripravljalnica
Patrizia Rupnik, Mojca Jelen Madruša – Uvajalnica za učence priseljence na OŠ Koper
Patrizia Rupnik – Priprava individualnega programa e-IP in spremljanje napredka učenca priseljenca
dr. Sonja Rutar – Povezanost ucne uspesnosti s procesnimi in strukturnimi kazalci
Vanja K. Kisasondi, Nevija Muženič – Nadaljevalni tečaj za učence priseljence
Marijanca Ajša Vizintin – Medkulturno šolo soustvarjamo vsi
Marijanca Ajša Vižintin – Razvijanje medkulturne zmožnosti se začne pri učiteljih
Profesionalno usposabljanje multiplikatorjev za izvajanje programa »Uspešno vključevanje otrok priseljencev« – modul 2: »Materni jezik in pot učenja slovenščine«
mag. Barbara Baloh – Spodbujanje otrokovega pripovedovanja v večjezičnem in večkulturnem okolju
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Organizacija pouka maternega jezika in kulture…
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Organizacija pouka maternega jezika in kulture otrok priseljencev
dr. Dragica Haramija – Otroška in mladinska književnost
dr. Dragica Haramija_dr. Simona Pulko_dr. Melita Zemljak-Jontes – Otroška in mladinska književnost
Regijsko usposabljanje v obalno-kraški regiji
Delovno gradivo za izvajanje programa “Uspešno vključevanje otrok priseljencev”
Profesionalno usposabljanje multiplikatorjev za izvajanje programa »Uspešno vključevanje otrok priseljencev« – modul 3: »Medkulturni dialog in sprejemanje različnosti za uspešno vključevanje v življenje«
mag. Blanka Tacer-Kolegialni coaching
Ivana Čančar – Delo v večkulturnem razredu – interkulturnost kot pedagoško didaktično načelo
Ivana Čančar-Medkulturnost kot pedagoško didaktično načelo
Nevenka Alja Gerl – Za medkulturni dialog
Ksenija Popošek – Medkulturni dialog in sprejemanje različnosti za uspešno vključevanje v življenje
mag. Sonja Filipič-Vodenje kot orodje za vključevanje učencev priseljencev v novo bivalno okolje
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Najpogostejše zmote pri vključevanju otrok priseljencev
dr. Marijanca Ajša Vizintin – Model medkulturne vzgoje in izobraževanja
Regijsko usposabljanje v spodnje-posavski regiji
Ina Zalokar, Vesna Perić – Predstavitev program UVOP
Mojca Jelen Madruša, Ina Zalokar – Smernice, zakonske podlage in priprava IP
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Zakaj samo toleranca, strpnost ni dovolj
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Analiza strpnosti na primeru knjiž. besedila
Regijsko usposabljanje v gorenjski regiji
Barbara Upale – Program UVOP kot dolgoročni izziv
Barbara Upale – Vertikalno načrtovanje poučevanja slovenskega jezika kot J2
Barbara Upale – Slovenščina med tujim in učnim jezikom
dr. Marijanca Ajša Vižintin- Ozaveščanje in preseganje predsodkov
Mojca Jelen Madruša – Pripravljalnica, uspešen model vključevanja učencev priseljencev
Mojca Jelen Madruša – Smernice, zakonske podlage, e- IP